burning destiny



I fredes krockade jag med den jävla bommen (jag visste det!) och sedan med en tant på cykel. förhoppningsvis blir morgondagen lite bättre, även om jag har svårt att tro det. Schemat som delades ut är helt värdelöst, och innehåller lika många studiepass som lektioner. om inte fler, god damn it! klassen har utökats med fem elever, varav en kille som är utbytesstudent från USA. Kul att ha engelska med en sån snubbe, jorå!

Som grädden på moset har jag redan tappat bort min skåpsnyckel. Det har gått EN dag, what's wrong with me! Jag och johanna kom överrens om att jag borde ha en meter-stor nyckel hängandes runt halsen. dygnet runt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar bilderna! ( om det nu tröstar lite mot den borttappade nyckeln, tanten vid bommen och det underbara schemat)

2009-09-01 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0