bommen i parken gör mig glad

Jag har kommit på att bommen i parken (som jag vanligtvis HATAR för att den är så smal att jag tror jag kommer ramla och bryta alla ben i kroppen/dö varje gång jag cyklar genom den) är helt underbar! I'll tell you why. När man cyklar från centrum till hem måste man cykla uppför den sadistiska backen (jag lovar, den är säkert 80 grader brant) . Bommen står precis där backen börjar, och eftersom den är så overkligt smal, måste man cykla väldigt försiktigt, vilket betyder att man tappar all fart man lyckats få upp tidigare. och Vem kan cykla uppför en backe utan fart? Ingen. Så tack vare denna bom behöver jag längre inte skämmas över att jag hoppar av cyklen och går upp för backen (det ser tantigt ut), vilket jag gjort så länge jag kan minnas. Så efter min upptäckt är jag dig evigt tacksam, bommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0