twenty years young

 
Min tjugonde födelsedag har exceptionellt goda chanser att vara den bästa någonsin. Bokade flyg till vårens brutalt maffiga Afrikaresa, träffade en massajbebis, invigde stadas nya restaurang med en redig stek och fick skärmflygning i present -lite creepy med tanke på mitt förra blogginlägg? Fått så himla fina gratulationer & presenter, men måste ju erkänna att en biljett till Uganda, Kenya, Zimbabwe & Sydafrika är gaaaaanska så svårslaget. 
 
Idag hade hela skolan gemensamma aktiviteter. För första gången i mitt liv var mitt lag överlägset bäst och för första gången i mitt liv slumpas vinnarna fram istället för att priset går till det lag med bäst resultat. Definitionen av orättvisa eller vadå?! Det så kallade priset var dock en smörgås så blev inte superdepressed precis. Nu ska jag åter igen lägga snoken i studentlitteraturen. Läst 2 sidor av ca 700 dubbelsidiga. Tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh, vad häftigt med skärmflygning! Det är ett av mina drömmar, att glidflyga. Fast flygningen till Afrika låter också helt okej!

2012-09-06 @ 18:27:02
URL: http://plumsandtrees.blogg.se
Postat av: Hanna

en av mina drömmar...

2012-09-06 @ 18:27:31
URL: http://plumsandtrees.blogg.se
Postat av: Malva

Ja visst ser det härligt ut! Hoppas bara att det är lika fridfullt & mysigt som det verkar....

2012-09-11 @ 19:02:15
URL: http://balva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0