25 09 12

 
Idag har ett gäng bloggare från Egypten & Tunisien gett oss lite inside information om arabiska våren, om 3 veckor och två dagar åker vi till Kairo och träffar dem igen! Happy happy. Och så har jag börjat på yoga. Känns lite udda att bli påmind om att andas flera gånger i minuten men att få vakna upp till världens mjukaste stämma som viskar sakta, sakta börjar du vicka lite på tårna... och fingrarna... har jag inga problem med att vänja mig vid. 
 
Bilderna togs på höstens kanske sista riktigt soliga & fina dag, nu börjar det bli sådär deprimerande kallt igen. Min norrlänning till sambo skrattar hånfullt åt den så kallade kylan -det är ju inte ens minusgrader, och jag önskar mer än allt att jag också vore varmblodig. Men som sagt, snart börjar nedräkningen till 30gradig värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0