grannyfierad

"Idag fick jag sovmorgon till halv åtta" är en mening jag aldrig trodde att jag skulle behöva säga, men det är dagens bittra sanning. Vårt hus har sedan en tid tillbaka varit ockuperat av byggställningar & byggkillar, som då och då uppenbarar sig på en bräda precis utanför köksfönstret och kikar in. Detta skulle ju kunna kännas lite creepy och allmänt asjobbigt men! För mig är det nemas problemas då jag börjar dagen långt innan byggkillarna -ett annat tragiskt faktum som får mig att vilja gråta en skvätt med tanke på att alla hantverkssnubbar alltid är uppe hiskeligt tidigt. Har gått och blivit en riktig granny deluxe som alltid är trött och slocknar klockan nio. Låter väl livat & skoj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0