sucka mitt hjärta

I fredags tågade jag genom halva Skåne för att köpa en backpackryggsäck av en tjej som aldrig dök upp. Svinigt va? Väntade i en timma, skickade ett argt sms och åkte hem igen. För att femtimmarstrippen inte skulle vara totalt förgäves köpte jag ett dyrt androidmagasin till David för att i dessa svåra tider åtminstone vara en bra flickvän. Senare visade det sig dock att han redan läst tidningen och jag kunde konstatera att dagen var en riktig suckamitthjärtamenbristdockej-dag, för att citera herr Levengood (slash Victor Hjalmar som troligen använder frasen mer än någon annan. Saknade vän). 
 
Hur som helst, mitt brutala missnöje resulterade i att jag spontanbeställde en ryggsäck för tvåtusen spänn, med risk att få leva på knäckisar resten av månaden men jäklar vilken gedigen väska! Den levererades idag och är så bekväm att jag får lust att dra till fjällen och vandra a.s.a.p! Skämt åsido, man är ju inte den som prioriterar ödemark och kyla framför... Tja, Egypten till exempel. Åtta dagar kvar nu, pepp pepp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0