sucka mitt hjärta del 2

Då var det officiellt, alla mina bilder tagna det senaste halvåret är för all framtid borta. Överväger om man skulle ta och bli levande begravd eller bara lägga sig ner för att dö en sekund eller två. Alternativt gorma ett gammalt hederligt JÄVLAR!!! Jag praktiserade hos en professionell fotograf en gång som lät sina bilder säkerhetskopieras till fem externa hårddiskar var fjärde timma. Tyckte då att det kändes sjukt overkill men... who's laughing now?! som fotografen själv troligtvis hade tänkt med ett finurligt litet flin, om han mot förmodan skulle läsa detta. Ja, säkerhetskopiering är definitivt något att eftersträva.
 
Är också allmänt irriterad över att radion denna afton endast får in den fruktade dansbandskanalen, att David ska upp klockan sju imorgon när jag för en gångs skull har sovmorgon och att grannen har satt upp en adventsstjärna idag, den 14e oktober. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0