140 spänn pumpa

Det var det höstlovet. Har karvat en abnormt stor pumpa, plankat in på en inträdesloppis och haft väldigt ont i benet. Tänk så drygt att ha extrem träningsvärk utan att ha tränat, att få lida utan att ha gjort någon nytta. Mamma spekulerade kring om det kunde bero på att jag kört väldigt mycket bil på sistone men det hade i så fall varit sjukt tragiskt med tanke på att man inte använder vänsterbenet överhuvudtaget i en automatare, hehe. Och så har jag sjukt ont i halsen trots fiskarens vän, men imorgon bjuder skolan på gåsamiddag & jag har därför slevat i mig honung och blåbärssmoothie för att få bukt med basiluskerna. En middag i den smarrighetsgraden tänker jag nämligen inte gå miste om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0