@ l o n d o n


Vår lilla weekend hos Victor i London har såklart varit helt galet underbart bra! Beyond legendary. Men jag som brukar använda brevbäraren som väckarklocka vid 11-tiden är sjukligt trött efter fyra tidiga morgonar, fullspäckade dagar & lite sömn. Sitter nu med en envis tredagarshuvudvärk men det är lugnt för vi har haft så himla kul. För att nämna ett par saker: åt mitt livs godaste (& dyraste) frulle, sett skräckteatern the woman in black & strosat runt på Columbia road, Brick Lane, Camden market ect ect. Bilder kommer när jag har börjat fungera som vanligt igen.

Kommentarer
Postat av: victor

oh vad fint! jag vill att ni ska komma igen, det var så kul. hoppas första skoldagen har varit bra (: vi får skypa en dag ?! kraam

2012-08-20 @ 20:04:46
Postat av: Malva

Jag vill också hälsa på igen! Asroligt :D<3

2012-09-05 @ 21:01:56
URL: http://balva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0