söndag = vilodag

Imorse när David bjöd på en delicious smoothie var jag övertygad om att dagens soundtrack skulle bli life is wonderful alala la lala. Har istället svettats litervis, haft ont i huvudet & vilat/sovit exakt hela dagen. Pappa (a.k.a. hemtjänsten dagar som denna) kom över med lite föda förut, och toffifee för att man "inte bara kan äta potatis, morötter & majs". Ja ni hör ju vem jag fått min onyttiga sida ifrån. Den kommande veckan ska jag jobba i bokhandeln i Trelleborg, riktigt kul men visst är det lite första-dagen-på-jobbet-all-over-again-känsla över det hela. Nya kollegor, ny stad & värst av allt: måste gå upp kl sju och åka buss 2,5 timmar om dagen. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0