20° kallt

Idag var en sådan dag då 98% av alla normala individer bär shorts & linne med euforisk glädje. Själv satt jag inne med raggisar under en filt (som by the way råfyndades igår efter en mentalt blodig fight på Åhléns rea. Jag lunkade i vanlig ordning runt i mitt favoritvaruhus då jag till min fasa ser i ögonvrån att en tant är på väg att norpa det sista exemplaret av den filt som jag suktat efter i månader. Tänkte "don't you dare take my blanket" och som ett skänk från ovan går hon mycket riktigt därifrån & lämnar filten åt mig. Ha!)

Är som sagt extremt lättfrusen, vilket för tankarna till dagens dilemma: imorgon är min enda lediga dag på evigheter vilket i sin tur betyder att jag imorgon måste veta vad jag ska ha på mig på Davids systers konfirmation som är om tre veckor. Smått kaotiskt då jag är usel på framförhållning -inte minst klädesrelaterad sådan. Tänkte ha klänning men chansen att det är varmt och soligt är typ noll komma noll så imorgon tar jag en sväng till malmoe i jakt efter en plan b, då gåshud inte är att föredra. Efter det: kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0