troubled times are over



Mitt i natten, då kritikern inom mig somnat, ögonlocken svider i protest mot mitt sinnes klarvakna tillstånd & huvudvärken på väg att bryta ut -ja då jäklar flödar kreativiteten må ni tro. Lite smått opraktiskt kanske, men jag älskar dessa stunder då alla idéer är fantastiska idéer. Mycket möjligt att hälften tycks vara skräp morgonen därpå, men från och med idag ignorerar jag all sorts missnöjdhet & tänker att allt kommer att bli så jäkla bra. "Man måste bara troooooooo" som Mindy säger, i full färd med att övertyga Svampbob & Patrik att ett påklistrat litet sjögräsblad i själva verket är en äkta, bastant och frodig mustasch. Ehm, ja... har med all säkerhet fått men för livet efter den period då min Svampbobhysteri var som mest intensiv. Varje gång jag kör en gaskänslig bil tänker jag på hur han tar det så fruktansvärt försiktigt med gaspedalen att stortån ploppar ur skon för att inte burna iväg som en dåre.

Hur som helst. Varit i en butik nere i stada & snackat lite business, med andra ord tagit första steget mot en av alla drömmar -feels great! Obeskrivligt härligt att ha tid för mina egna små projekt.

Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTO Δ

Fin blogg!

Lust att följa varandra via bloglovin? :) om inte, ha en fortsatt bra dag! :)

2012-01-24 @ 15:33:27
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0