sunset



Våren var på G idag trots minusgrader & frost. Satt på balkongen, lyssnade på kvitter och solade -mucho nice! Lagade broccoli & kasslerpytt i jakt efter en ny pastafavorit och blev minst sagt displeased. Å andra sidan är det inte mycket som spelar i samma liga som pastasåsernas pastasås, även kallad "röd pastasås" (exotiskt namn, I know) som hängt med sedan hemkunskapen. Det är en sån sås som slinker ner hur mycket man än lagar. Faktum är att jag under åren råkat fördubbla ingredienserna, och inte blir det något över för det. Pappa sa häromdan att jag fläskar i mig så mycket att jag småningom kommer att fastna i trappuppgången. Challenge accepted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0