new year new possibilities




Dagen innan nyårsafton råkade jag gluffsa i mig en möglig pepparkaka & förblev sedan liggandes i sängen fram till kvällen, jämrandes över den intensiva spyfärdigheten. En fruktansvärt ruggig händelse som med en liten överdrift kan få summera det gångna året, som visserligen hade sina fina stunder men som ganska ofta var väldigt crappy. 2012 kommer att bli bättre, that's for sure. Har än så länge flängt runt lite i Köpenhamn & varit iväg på en blixtvisit i Hedesunda (Davids hometown) där vi träffade släkt & bytte klappar. Hann även absorbera min årliga dos av snö och minusgrader men inte mycket mer än så då vi var där ungefär lika länge som vi åkte tåg. Nu ser jag fram emot våren och går allt enligt mina planer är jag snart iväg på ett riktigt äventyr.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh, hur ser planerna ut?

2012-01-17 @ 10:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0