ain't this life so sweet


Lyft, kånkat & frustat inför den efterlängtade bokrean som nu är igång men som jag buttert nog går miste om. Hasade iväg till vårldcentralen på grund av eventuell halsfluss, kom hem med konstaterad öroninflammation. Ipren blev idag en älskvärd vän efter många år av skepsis & förutom kåvepenin fenoximetylpenicillinkalium livnärar jag mig på soppa & halstabletter. Well well, nog är det nyttigt att må skit ibland. Plötsligt är det en självklarhet att vara lyckligare än lyckligast varje dag i all oändlighet bara jag blir frisk från möget.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till dig och David! Tre år är ju fantastiskt! Öroninflammation låter mindre fantastiskt... Hoppas du blir frisk snart! Förresten, har du något bra tips på fotoboks-sida?

Vad synd att det inte blev något med b&b:et. Men kanske en Londonresa? :)

2012-02-27 @ 10:57:36
Postat av: pappa

aldrig någonsin har jag sett en snödroppe på det fantastiska sätt som du sett den. gött.

2012-02-27 @ 16:37:25
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0