a little thing called life

Har den senaste tiden ägnat mig åt att hjälpa min goa grandpa att flytta till Skåne, haft Star Warsmaraton (ett löfte som inte helt otippat förträngdes med detsamma), invigt hösten med Uppslagets "ljuvliga äppelkaka" & träffat en fin barndomsvän. Vi spelade Idiotkunskap, mitt favoritspel genom tiderna. Nu är frågekorten slut och jag har bunkrat upp en mängd onödiga fakta i hjärnan, bland annat att motsvarigheten till orden stekare & brats i slutet av 1800-talet hette Grilljanne, samt att stora delar av världens blöjindustri är placerat i Tyskland på grund av det hysteriskt roliga faktum att tyska bebisar kissar hårdast av alla. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Tilda

min fina vän <3

2011-09-28 @ 16:28:13
Postat av: Hanna E

Åh, jag känner igen mig i Starwarslöftet fast än så länge har jag bara hunnit med en... Har du tid att ses snart? :)

2011-10-02 @ 19:00:01
Postat av: Malva

Haha, då har du en del kvar att genomlida alltså! Ja absolut! Torsdag? :)

2011-10-02 @ 19:49:18
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0