författarkväll


Ikväll befann jag mig i Bokhandeln tillsammans med en trevlig skara pensionärer för att lyssna på Ola Lauritzson! Hade inte hört talas om snubben för ett par veckor sen men han är ju för sjutton TV-kändis och GI-kung. Och detta till trots har det varit tusen gånger mer hysteri kring Lars Yngves senaste bok Kossijissenamn. Ja det är en galen värld vi lever i.

David är inte hemma och då tänker ni kanske åh vad tråkigt att du får sitta helt ensam och uggla, men nix. Detta innebär nämligen att jag kan välja och vraka bland kvällens underhållning by myself. Nice! I vanliga fall diskuterar vi i evigheter & Davids standardargument är att sist jag fick välja film såg vi Numb. Ett drama som i milda termer är den sämsta film jag någonsin sett. Något som fått 6,7 på IMDB kan man väl tycka bör vara värd åtminstone en av de 19 kronor jag köpte den för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0