smygstart



Druckit julmust & slagit in första julklappen. Kanske inte den vackraste klump man skådat i sina dar men värre är att jag glömde plocka bort prislappen. Snark. Står och slår in paket dagarna i ända på jobbet och ändå gör jag denna dryga tabbe. Blivit inringd väldigt mycket på sistone, vilket är kul. Bortsett från att jag häromdan svarade i telefon, tog för givet att det var min kollega, började flina som ett fån och väntade sen på att hon skulle säga "skojade bara!". Istället lägger damen i luren på och jag känner för att sjunka ner på golvet, gräva en grop och ligga där en stund. Hon lär ju ha trott jag var en riktig jubelidiot. Då berättar en annan kollega att hon en gång klippte sönder en kunds sprillans nya kreditkort och jag mår genast mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: pappa

kan inte låta bli att skratta högt åt dina underbara texter. njuter av dina bilder. very nice blog.

2011-11-14 @ 22:01:41
URL: http://balva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0