november seventh



Totalmissade att det är kladdkakans dag idag, SKAMLIGT! Inser att det är på tok för sent att ställa sig och vispa ägg och besvikelsen flödar. Från och med nu ska jag inte låta en dag passera utan att ha checkat dagens datum HÄR. Älskar sidan, älskar att det finns 366 temadagar under ett år, älskar att några av dem är tillägnade foten, falukorven, frimärket & CAPS LOCK (hur man nu firar det på bästa sätt?). Måste också nämna att det finns en dag för mjölken, och en annan för skolmjölken. Ytterst viktigt.

Bortsett från kladdkakemissen har jag haft en bra dag. Hälsat på ett par bekanta ute på lanned som lustigt nog har samma adress som jag. Fotograferat linslusen Linus (katt), läst & fikat. Om ett tag ska jag möta Daviden på stationen, som i helgen varit hemma i Gävle. Tåget blev givetvis försenat och det är väl ruskigt bra jobbat av SJ med tanke på hur många snöflingor som fallit på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0