hard to resist

Kunde inte i min vildaste fantasi kunna tro att jag skulle gå och bli en såndär överdriven julfantast som börjar fila på önskelistor och spana efter pynt redan i oktober, men jorå. Fnös åt dessa människor förut och blev ytterst chockad om min egen julstämning hann frodas i tid till självaste julafton, idag har jag gått bananas bland allt det fina röda. Igen. Lär ju inte granska kontoutdraget närmsta tiden men nu är jag iaf redo för julen. Extremt redo.

På väg hem fick jag panik över den frustrerande inga-kontanter-på-bussen-regeln då det upprepande gånger lyste rött när jag försökte betala med busskortet. Ser mig själv bli nekad en varm åktur och tvingas gå 27 km i det mörka kalla. Chauffören var dansk och ytterligare förvirring rådde, men efter ett tag avtar blackouten och jag inser att det må vara en god idé att säga vart man ska innan man betalar. Nu ska jag vila upp min slöa hjärna, imorgon ska vi till Göteborg!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

Hoppas du haft en rolig lördag, hihi! :]

2011-11-26 @ 22:26:07
URL: http://haidisblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0