those who laugh together stay together



Musikal-Victor & Klarinett-Hanna besökte min lilla lya igår. Vi slurpade julté och smaskade kladdkaka & morotskaka i timmar, gott! Lokalisera min elefant-tekanna som står på bordet, den är lila, väldigt söt men har en lite för liten öppning till tékulan..... men är man ute efter varmt vatten funkar den utmärkt. Victor gav mig en muntlig inbjudan IRL (eftersom jag fortfarande inte blivit en facebookare) till en konsert där han och hans vänner spelar. TJOHO, deras uppträdanden är några av årets höjdpunkter, så himla bra!

Kommentarer
Postat av: Victor

Aw det var jättekul att ses :) och är jättekul att ni kommer och kollar :)

2011-01-10 @ 13:39:22
Postat av: Anonym

...och jättekul om vi drar iväg till london igen :D

2011-01-11 @ 20:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0