goods and bads

Dagen råkade bli en extremt slö sådan och det välkomnades med öppna armar. Började morgonen med den obligatoriska slappa-dagar-rutinen att ligga kvar i sängen och glo på repriser av Top Model, Project Runway samt Oprah. Sen hasade jag över till soffan och redigerade närmre 50 Indienbilder jag tänkt framkalla och klistra in i snart ett år. Good stuff. Sen gick jag till Åhléns i jakt efter en hög böcker jag måste läsa för att kunna ge rekommendationer.

Men just idag var hela bokavdelningen avstängd på grund av förlagsbyte och jag fick nöja mig med en skvallerblaska. OFTA? Har suckat över livet väldigt mycket på sistone. Ofta tåget är inställt just när jag måste hinna hem till tvättiden, ofta jag sitter och huttrar under filtar & täcken i timmar och tänker "fan också, jag håller på att bli sjuk" när det i själva verket är fönstret i köket som är öppet, ofta hälften av mina jobbtider i september är samma vecka som Frankrikeresan så att jag inte kan följa med. Ja du fattar, ingenting klaffar. Men kvällen kommer att bli jävligt nice för jag ska äta bakad potatis. Det kan ju bara inte gå fel, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0