congratz

Har börjat jobba i Bokhandeln samt gjort ungefär hundra tusen saker de senaste dagarna. Fantastiskt roligt, men har ju också en massiv huvudvärk dagarna i ända. Idag har jag spontanfikat med victor och fått en lite lagom förnedrande komentar från en kassör som frågade om jag var över 16. Först tolkade jag det som en rejäl käftsmäll (han skulle bara veta hur jag såg ut när jag var 16...) men sen kom jag att tänka på att jag en gång genom en undersökning i skolan råkade fråga en hipp 25-åring om han var över 40. Pretty awkward. Hur som helst, idag fyller min lillbrolla år och jag lägger därmed upp de två absolut bästa bilderna på honom genom tiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0