16 08 11





Gick en lång & härlig promenad till de finaste ställena i stada. När jag traskade genom norra promenaden och tänkte på hur underbart livet är råkade jag givetvis sätta foten mitt i en smetig hundblajja. Känn ironin flöda. Allvarligt talat, det händer mig statistiskt sett alldeles för ofta. Tanken slog mig när jag ilsket klampade hemåt med min stinkande fot att det kanske är just därför jag inte är något big fan av hundar. Mycket möjligt. I vilket fall fick jag en anledning att skrubba mina lovely lovely converse som varit allt för lortiga allt för länge. Så det är väl bara att le och vara tacksam (?).

Kommentarer
Postat av: poppa

hej malla,

underbara bilder och fantastiska texter. du e best.

2011-08-17 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0