PÅNYTTFÖDELSE!

Jag har varit sugen på att börja blogga igen ett bra tag nu. Vad som hindrat mig? Ett nytt bloggnamn. David tyckte givetvis att "mulv" var det mest ultimata då det är hans favoritsmeknamn på mig. Men jag vet inte, personligen kan jag visserligen tycka att det är ganska charmigt men för en utomstående (dvs alla andra människor) lär det ju klassas som det fulaste ordet ever. Åtminstone ett väldigt obegripligt sådant. Ett annat förslag är "laughing so hard my turban unravels and falls in my curry", eller möjligtvis förkortningen LSHMTUAFIMC, men båda varianterna på denna riktigt roliga mening brister en aning i aspekten kort och lätt att memorera (den oskrivna regeln för ett bra bloggnamn).

Så jag stannar helt enkelt kvar här på balva, hur sunkigt det än må kännas, och jag ska göra mitt yttersta för att inte låta det gå fem månader och fem dagar mellan inläggen.

/Mulv


Troligtvis den vackraste & mest harmoniska bild som någonsin tagits på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0