fredagsmys



Dagen var den segaste och drygaste på länge men kvällen blev trots allt ganska ultimat tack vare en skål sviss & Min stora kärlek. Observera att filmen inte är i närheten så fjantig som titeln. När fredagsmyset led mot sitt slut insåg jag förskräckt att jag glömt bort min fredagsmyst-shirt jag fått av OLW. Eller fått och fått... jag menar förstås att jag tvingade i David flera påsar chips under relativt kort tid så att jag kunde klippa ut streckkoderna och sedan betala en serviceavgift på 39 spänn. Don't ask, jag har alltid haft en väldigt underlig relation till fula reklamt-shirts.

I vilket fall trillade den in i hallen i måndags. Mitt leende förvandlades dock ganska direkt till uppgivenhet och besvikelse när jag insåg att jag skulle behöva vänta en hel arbetsvecka innan den skulle få komma till användning. Men idag var det alltså dags, och när jag kom på det skuttade jag upp ur soffan och bytte om till min fräna tröja. A girl's gotta do what a girl's gotta do liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0