looking deep into shallow water

Vaknade med tidernas värsta magont, funderade på att unna mig en mysig filmtittardag men kravlade till slut upp ur sängen, trampade iväg på min gamla 50tals-cykel och blev en stund senare påkörd av en bil. Det var inte lika dramatiskt som det låter, men vilken jävla morgon! Fortsatte mot skolan & fick gjort en moderat-redovisning innan chocken kröp ifatt mig och jag gick hem. Resten av dagen har varit slapp och bra, vi har suttit och nördat vid varsin dator och inhandlat en B&J's.

Lägger upp två vatten(+mjölk)bilder som jag först tänkte lämna in som fotoläxa, men jag vet inte, det kanske spårade ur lite. Ser mest ut som ett par creapy monster i någon slags rök..?



Kommentarer
Postat av: elno

Jag tyckte de här var grymma malva, verkligen :)

2010-12-14 @ 22:00:59
URL: http://elno.devote.se
Postat av: elno

Jag tyckte de här var grymma malva, verkligen :)

2010-12-14 @ 22:01:23
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0