full av hepatit

Idag åkte jag till Malmö med mina blivande åka-till-Indien-kompisar för att vaccineras. Fick två sprutor, en i var arm, och två doser drickvaccin med mig hem (säkert asgott). Sticket var väl inte riktigt lika fasansfullt jag föreställt mig, men smärtan efteråt.......... God. Trodde det skulle släppa efter några minuter men det har bara blivit värre under dagen. Har gjort en displeased min i flera timmar nu medan samtliga här hemma har fått bre mina mackor och röra min oboy. Nu sitter jag i soffan och dagdrömmer om varma Bangalore & allt som hör till. Det är minsann värt lite smärta! Tänkte först skriva blod svett och tårar, men nä, riktigt så illa är det inte. Känns faktiskt helt okej så länge jag sitter prick still och inte rör en endaste liten fena.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och nu har du inte ens en soffa att sitta i...

2010-10-02 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0