sometimes getting lost is the only way to be discovered

Idag har jag ätit årets första 88:a, suttit i hamnen, andats havsluft & min albino-hud har absorberat lite solstrålar. Att jag sen behöver vara ute konstant i tre veckor för att det ska synas är ju en annan femma. När jag kom hem tänkte jag "ah, vilket perfekt väder för en fotopromenad!" ,men hann bara runt husknuten innan batteriet strejkade (fruktansvärt irriterande, får nog överväga att köpa ett pissdyrt extrabatteri ändå). Sen somnade jag. Blir alltid lika nojig av att sova på dagen, när man vaknar är man så lost in the woods att man inte vet vilken dag det är och tror att man missat något superviktigt. Imorgon ska jag nämligen få en inblick på hur framtiden kan komma att se ut. Det är lite nervigt, och varje gång jag tänker på det hör jag Anna Ankas röst som säger "and DON'T fuck up!"  Huui.. scary stuff.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller alla mina tummar för att framtiden kommer verka kalasbra!

2010-05-20 @ 21:39:38
URL: http://plumsandtrees.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sjukt söt kise, blev helt förälskad :)

2010-05-21 @ 08:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0