back in business

Sådärja, nu är jag hemma från London! Det är verkligen det bästa jag gjort på länge, precis allt har varit helt rätt. Vi har inte sovit jättemycket de senaste dagarna, så jag och victorponken unnade oss en riktig slapp morgon med nyinköpt London-té & filmtittande i soffan. Åkte hem till min lya på förmiddagen och nu har jag precis kommit tillbaka efter en liten tripp till mitt kära Willys, för sista gången ever! De byter lokal nästa vecka så kände ett litet behov efter att ta farväl & köpa en godispåse eller två. Blev dock inget gott eftersom hyllorna var nästintill tömda. Nu: krypa ner i min efterlängtade säng & smuttra té!

Kommentarer
Postat av: Lars Unfors

o, fick din bloggadr av pa, Arne Unfors, kul, fina bilder, vi träffades hos T, men tror inte att jag riktigt kommer ihåg dig, din pa o jag är kusiner så du är väl nån slags pyssling eller nåt!Jag finns på facebook om du vill kan du kolla där, ha det gott o hälsa papsen

2012-05-19 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0