happy is what happens when all your dreams come true












Låter bilderna berätta, men måste också skriva att vi medverkade i ett guinness rekordbok-försök genom att få gratis manikyr! Jag kunde verkligen inte se mig själv gå in på ett sånt ställe, men det var trevligt. Hon som gjorde mina naglar var dock skitkass och målade utanför typ 15 gånger per nagel.... men ändå. Det var en häftig upplevelse, och ovanpå allt detta sitter det en pirat mitt bland oss och får sina naglar filade, haha!

Sanne var i extas och sneakade till sig några t-shirtar som vi poseade i på kvällen, lite övertrötta & fnittriga. Övertrötta & fnittriga blev vi såklart också i tunnelbanan under rusningstrafiken där alla står som packade sillar. Inte jätteuppskattat.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Det kommer från Ginatricot :)



Fina bilder

2010-05-16 @ 16:10:42
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Nu blev jag ju inte alls sugen på att åka till London igen! haha.. Saknar det som sjutton..

Du verkar ha haft det riktigt bra:)

2010-05-21 @ 00:21:48
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0