catching up

Om fem dagar är jag i London!! Pappa kom in imorse och gav mig passet, vilket jag inte tänkt på överhuvudtaget. Jisses, hur ska detta gå? Nu är det skrivet med stora bokstäver på packelistan, så förhoppningsvis kommer det med på tisdag. Känns som att jag får ägna hela helgen åt att planera, packa och fixa allt i minsta detalj, så att jag inte glömmer något annat viktigt. Har blivit så himla virrig på sistone, förra veckan gick jag t ex till skolan när vi var lediga... det är ju bara pinsamt. Jag får väl börja äta sånnadära fiskpiller. Eller sluta väcka mig själv om nätterna och inbilla mig att väckarklockan ringt.

Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

åååh! Jag vill också! Jäklar vad kul :)

Har du varit där förut? Det hade inte jag innan jag åkte till Canterbury.



Men iallafall londontips!

Oxfordstreet! Primark, topshop, urban outfiters och new look måste du allt gå till:) hihi



Sen måste du till piccadilly circus och vandra upp till Abicrombie & Fitch affären (!!) minns inte helt vart den ligger du får kolla på google, men jösses vilken häftig affär! :) Rätt dyrt dock men värt att gå till :)

2010-05-08 @ 13:39:30
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Maja

ÄR det du som knäpper bilderna? Fina. =)

2010-05-11 @ 19:26:23
URL: http://majie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0