faceless fears




Denna veckan har jag haft praktik hos fotograf Jan Nordén i Lund, där jag fotograferat, assisterat & bildbehandlat. Igår träffade jag victor en stund och resten av helgen ska jag vila upp mig inför de kommande veckorna på Film i Skåne. Kom på igårkväll att jag glömt kolla upp vilken tid jag börjar. Bra där!

Häromdagen kom jag att tänka på den tid då jag ALLTID satte mig på de platser där stop-knappen var borta. Det var olika platser varje gång, och det var den enda knappen i hela bussen som inte fanns. Hade jag varit religiös hade jag varit helt övertygad om att det var ett sign from above, men nu är jag inte det och kunde för allt i världen inte komma på vad det skulle kunna betyda. Under en annan period kollade jag alltid på de fyra siffrorna på bussen för att se om de var samma som någons 'fyra-sista'. Jag fann aldrig några likheter och nu i efterhand slog det mig att jag ändå inte kan någon annans än mina egna, så chansen var ju ganska minimal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0