sweet saturday



Idag har det varit en sån "det slår om till röd gubbe precis när jag kommit fram till övergångstället för att folk tvunget måste blockera min väg" -dag. Men annnars har den varit bra. Jag var på två föreläsningar om marknadsföring och distrubition. Det första jag ser när jag kommer hem är det där massiva berget av disk som blivit till nu när pappa inte är hemma. How wonderful!

I vanliga fall skulle det varit en ultimat filmtittarkväll, men efter att ha sett 10-20 stycken på bara några dagar är jag lite mätt på den fronten (däremot sjukt motiverad till att göra en!), så jag gjorde chokladbollar istället. Lite mer jobb än att slöa i soffan, men ack så gott! I de flesta recept står det att det blir ca 25 stycken. Jag har aldrig i hela mitt liv lyckats göra så många, och då har jag ändå verkligen försökt. På senare dar har jag gett upp och gör istället ett fåtal klumpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0