my world is on fire, how about yours?

Igår åkte jag till Malmö för att träffa ett filmteam från folkhögskolan. Inspelningsplatsen låg längre bort i storstaden än vad mitt lokalsinne sträcker sig, så kvällen innan ritade jag en liten karta & skrev upp nummer och riktning på den buss jag skulle ta. Allt detta glömde jag givetvis hemma, men hittade faktiskt dit utan problem ändå. Tänkte på talesättet "har du sett Malmö har du sett världen" då stadsdelen var harmonisk med gamla fina hus, och inte det minsta lik det stormiga Malmö man är van vid. Filmgänget var verkligen helt underbart & det ska bli jätteroligt att vara med ytterligare 2 dagar. Då ska vi dock vara utomhus........... GAH!

Idag var jag i Ystad Studios och hjälpte en högstadieklass att göra film i 'Vintergatans' kulisser. Alla hade sett programmet och sprang därför runt och tog på allt och sa "PO har suttit på denna stolen och nu sitter JAG på denna stolen!"  Kändes en smula bekant, hehe. Börjar bli lite mör efter alla äventyr så imorgon ska jag slöa deluxe. Jag är nämligen LEDIG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0