I've found myself a Dr. Feelgood



Första gången David var hos mig råkade jag spotta tandkräm över hela hans t-shirt. Jag kunde, & kan fortfarande inte, sluta skratta åt detta. Det är först nu, 396 dagar senare, som det slog mig att det var en ganska pinsam situation och att jag borde ha skämts ihjäl. Det som fick mig att spotta var tanken på den saknade toalett-spole-knappen som jag råkade tappa ner i toan och spola bort. Hehe, jag verkar ha en tendens att totalförstöra vårt badrum. Skåpet är t ex fortfarande prytt med neon-rosa nagellacksfläckar. Fint.

Jag hade nästan glömt bort att jag går i skolan vid det här laget, så för att inte glömma gå dit imorgon sitter jag nu och intalar mig själv detta om och om igen. Känns minst sagt lite vemodigt. Sen, filminspelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0