sommarkonsert!




Dags för en uppdatering kanske, hehe. Igår var jag och lyssnade på lillebrors (som blivit värsta pimpen med brudar i släptåg..?) konsert. Stämningen var helt underbar. Per headbangade med sitt nya fluff och Cabbe & Totte hade fullt upp med sina påhitt. I en låt marcherade de fram och tillbaka på scenen med polishjälmar och maracas, i en annan stod Totte mitt på scenen och såg allmänt skum ut, för att i slutet lyfta upp en gong-gong. Haha.

Idag slutade vi tvåan och jag har förmodligen satt min sista fot på Österportgymnasiet. Feels good! Ska grilla med några från klassen ikväll så nu ska jag bege mig ut i det underbara, typiska skolavslutningsvädret (regn) och köpa mig en redig stek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0