the country that colored your eyes




Igår åkte jag till Köpenhamn med kusinerna. På experimentariumets byggarbetsplats sprang de givetvis runt i extas tills svetten flödade. Sen gick vi på stan (påminner sjukt mycket om London, ska verkligen maka mig dit lite oftare än en gång var tredje år) och glufsade i oss vegetariskt. Jättebra dag. Bortsett från det smarta draget att ha på sig nya, vita skor i närheten av en fyra-åring vars största nöje är att stampa på fötter. Idag är jag lika pigg som Malte på nedersta bilden så nu ska jag slänga mig i soffan och titta film. Imorgon ska jag på 60-årsfest och skämma ut mig inför säkert hundra människor. Ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0