greetings from hedesunda



David jobbar typ varje dag. Det visste jag visserligen innan jag åkte hit, men då tänkte jag "ja, vad härligt, det är sommar & jag kan ligga och sola hela dagarna", och tryckte ner massa bikinis och shorts i väskan med en förnöjd min. Nu har jag varit här i över en vecka och solen har hittills uppenbarat sig EN dag. Ja... Istället får jag dagarna att gå genom att slasa runt här hemma och umgås med katten Abra (a k a kattsiken), lösa sudoku, titta på gamla disney-filmer, länsa skåpen på godsaker och vänta på att mannen i huset ska komma hem. Då kokar vi ihop en redig husmanskostsoppa av potatis (eller så blir det chipsmiddag). Borsett från att det ibland känns som att jag blivit hemmafru/pensionär på förtid så har jag det himla bra här hos kärleken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka härliga Greklandsbilder och så bra att allt är bra och vi ses snart! :)

2010-08-04 @ 10:33:31
URL: http://plumsandtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0