one in a million



Idag har jag packat ner det mesta till Grekland. Det har nog aldrig gått så bra att packa en väska i hela mitt liv. Vanligtvis velar jag fram och tillbaka med varenda plagg i flera timmar och när jag äntligen är färdig har jag tryckt ner halva garderoben. Idag sa det poff, så var det färdigt. Underbart. Jag har förresten märkt att jag blivit min egna motsats flera gånger den senaste tiden. Till exempel så doppar jag mig i havet flera gånger om dagen (och stannar kvar i vattnet längre än en milisekund), istället för att ligga och pressa tills jag kokar. Och så läser jag. Jag brukar aldrig läsa, men någon gång per år får jag värsta infallet och slukar flera böcker i veckan. Så nu har jag bunkrat upp rejält till resan. Ah, vad härligt det ska bli!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0