you make me laugh when I don't even want to smile

Idag hände det ofattbara. Jag ramlade i trappan när en grupp "handsome guys" satt i soffan bredvid. GOD, sånt händer ju bara inte! Vad gör man i en sån situtation? Som en ren reflex småskrattade jag lite (även om jag hellre skulle skrikit AJ SOM FAN) men jag vet inte, kanske gjorde min pinsamma lilla "räddning" det hela ännu värre. Och det var ingen liten snubbel-incident, nejnej, nu snackar vi handflator och knän pladask på golvet.

Det tog dubbelt så lång tid att ta mig hem idag, minst. Jag klånkade på tre big mama väskor med fetekameran och micar och sladdar och allt vad som behövs till imorgon. Att se stadsbussen hånfullt glida förbi mig var i n t e  rättvist.

Och nu när jag äntligen letat upp min fjärrkontroll till stereon har den slutat fungera! Men bara play-knappen. Knappen som var orsaken till att jag ville ha en fjärrkontroll från början, vad är oddsen på det!


Kommentarer
Postat av: Elis Bergquist

Dagens verb: Klånkade.

Dagens substantiv: Big mama väskor.

:D

2010-01-21 @ 03:28:19
URL: http://elisbergquist.blogg.se/
Postat av: mathilda :)

HAHAHA shit Malva du har det verkligen inte lätt, men gud va du har förgyllt min dag med ett riktigt skånskt GAP FLABB :D:D:D:D <3

2010-01-21 @ 11:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0