you have all the right to do wrong



Jag har nog aldrig förr varit så glad över att det är söndag! Jag har alltid hatat dessa onödiga dagar, men efter att ha stressat från stad till stad och i princip bott på ett SJ-tåg är det jätteskönt att vara tillbaka i min slöa vardag igen. Jag unnade mig en slappedag utan dess like, och det var uteslutet att göra något som var det minsta ansträngande. Men med tanke på att jag ska släpa mig till skolan imorgon var jag tvungen att duscha av mig min sunkighet. Eller jag kanske borde skriva rulla, med tanke på att jag snart gluffsat i mig en hel after-eight-kladdkaka. Vem det än är som ligger bakom denna gudomlighet: jag är dig evigt tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0