things can be both black and white

Dagen har varit omänskligt lång, men nu har jag äntiligen kommit hem igen. I Skåne är det över 20 grader varmare, TACK OCH LOV FÖR DET! Jag började tröttna på att näshåret fryser till is så fort man går utanför dörren.

Själv tycker jag inte att summeringar är det roligaste i världen, så jag nöjer mig med att säga att jag haft ett jättebra lov uppe hos david! En dag åkte vi in till huvudstaden för att shoppa, ironiskt nog kom vi endast hem med ett sju-pack strumpor, och en annan dag åkte vi skidor. Eller, david åkte skidor & klump-malva försökte ta sig fram så gott hon kunde. Här kommer några bilder som berättar hur bra mitt lilla äventyr gick.


Kommentarer
Postat av: Hansi

låter som den malva jag känner ;) haha! miss you <3

2010-01-09 @ 22:56:59
Postat av: Victor

Tack och lov att du är hemma. Va bra att du har haft kul, men har saknat dig <3 (:

2010-01-10 @ 17:45:48
URL: http://victorhjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0