how come we say that we do? we don't



Det mesta är upp och ner, hit och dit, si och så. Längtar efter saker som aldrig tycks närma sig, och väntar på saker jag
vill ska hända. Vad vet jag inte riktigt. Nog om mina djupa, filosofiska tankar. Idag började jag och louise att redigera dokumentären! Och sen jag kom hem har jag ägnat mig åt en engelsk bok som heter A home at the end of the world. Den är verkligen jättebra, men att jag ska ha läst ut & analyserat den om bara någon vecka känns lite panikartat. Har ju inte ens läst en femtedel. 

För övrigt måste jag sluta lyssna på nostalgiska låtar och börja leva i nuet! Oh, var det möjligen ett lite lagom försenat nyårslöfte som just ploppade fram? Yup, think so. Då är det lika bra att lägga till "och sluta missbruka repeat-knappen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0