do you get a kick out of being small-minded?

Idag har jag ätit thaimat på en extremt kall resturang. Min näsa blev till en istapp (men det blir den i och för sig i
normal temperatur också.. weird!) och teet kallnade skitfort. Nu är jag hemma igen, håller på att tina upp mig med hjälp av en bamsekopp Varmt té och raggsockor. Och så letar jag efter fjärrkontrollen till stereon (okej, jag kan medge att det var lite töntigt när den stod precis bredvid sängen, men nu är den faktiskt tvärs över rummet). Jag lyssnar på Lily Allens skiva I'ts not me, it's you, hennes texter är så ultimata! Sitter och lusläser det där lilla häftet, vilket jag aldrig annars brukar göra. Har väl blivit lite David-influerad kanske..

Natten till idag spenderades med mamma & chipsen. Gick dock lite bättre för mig än för Sigge, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0