mini-me



Hälsade på mamma igår, och jag som är van vid en extremt varm lägenhet frös ju som en plockad höna när jag kom till hennes kalla, stora hus. Men ett par filtar, täcken, innetofflor & tjocketröjor senare var det överkomligt. Vi kollade på outsiders och kunde inte annat än att gapa stort när mannen sa att framtiden var mycket ljus vad det gäller sockiplast. ...SAY WHAT? Imorse lyckades jag med nöd och näppe ta mig upp ur sängen halv 8 och ta bussen hem igen. Jag kommer nog aldrig förstå varför jag gjorde det, skolan börjar ju inte förens ett.


Kommentarer
Postat av: David

fedebra älskling, du är den bästa :D verkligen jättebra :)<3

2010-01-26 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0