"den som inte tar bort luddet ska dö"




Tillbaka i Skåneland! Har haft en rätt lugn vecka i med att alla gick i skolan /jobbade utom jag och Davids mamma. Hon fick inte lov att prata, p g a luftstrupsinfektion, och kunde därför inte jobba. Kändes en smula  awkward måste jag säga. En dag följde jag med lillasyster Malin i skolan och när vi kom fram stannade varenda kotte upp för att glo på mig. Vilken celebirty-anda! När vi satt och ritade frågade Anna "hur länge ska du vara i Sverige?"

David gav mig Batras bok den som inte tar bort luddet ska dö, och det har minsann aldrig varit roligare att åka tåg! Jag satt och småskrattade hela vägen. Trots alla skrikande spädbarn. Idag gick jag en promenad längs havet & nu är nog våren på väg! Men sådär borde jag egentligen inte säga för varenda gång jag gjort det har det blivit snöstorm dagen efter.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

"Den som spikar på julafton har allvarliga problem" är min favorit =)

2010-05-29 @ 20:39:35
Postat av: A

sant!

2010-05-29 @ 20:55:34
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0