B as in bird



Mamma var rastlös och kunde till och med tänka sig att åka till Halmstad, bara för att göra något. Jag nöjde mig med lund, och vad jag trodde skulle bli en soffliggande slappedag blev en riktigt härlig dag med fika, shopping, bio och kinamat! Inte så illa pinkat. Men jag råkade hälla i flera påsar suketter i mitt té, utan att egentligen veta vad det var för något, och satt sedan med en displeased min och smuttade på mitt té som fick en smak av hummer. Utan tvekan det äckligaste jag druckit. Idag är det alla hjärtans dag & om några timmar tar jag bussen för att träffa fina vänner och gå på konsert. Lite väl tragiskt att jag inte kan gulla med david idag må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0