as if time had reversed itself

Jag har precis slevat i mig mängder av en egenpåhittad kyckling-rätt, utan kyckling. Lite fattigt men det slank ner! Känner mig lite som Katten Gustav när han slänger upp sin klump till mage på bordet så det låter *flomp*

Vi var tre stycken som lyckades trotsa snödrivorna och gå till skolan idag. Vi tyckte såklart att det var himla orättvist & värdelöst att alla andra fick vara hemma, men det var faktiskt rätt okej. Vi råpluggade ju inte om man säger så, hehe. Lyssnade på Bob Marley & upplyste lärar-Mats om Austin Powers. Idag håller jag på att välja ut foton till min ram-vägg som förr eller senare kommer att bli till. Klurigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0