a masterminds work

Jag och hanna bestämde för oss att gå samma kurs på individuella valen, som gjordes för några veckor sen, och idag kom vi fram till att vi inte valt samma veckodag. SNILLEN! Jag fick förvånansvärt bra omdömmen på spanskan, hur nu det gick till?  och så blev det snöstorm. Igen.

Ramlade ner i en sakna-david-grop innan, så för att inte göra min omgivning depressed deluxe ska jag göra mig en kopp té. Det är egentligen bara något skit jag fått för mig att "vad det än är så mår man alltid bättre efter en kopp mammas mirakel", men än så länge har jag faktiskt lyckats lura mig själv. Bra va?

Kommentarer
Postat av: David

jag älskar dig<3

2010-02-11 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0